Rozkład zajęć teoretycznych

w roku szkolnym 2016/2017

I a

poniedziałek
1430 - 1515 – rytmika z kształceniem słuchu (sala 101)
środa
1430 – 1515 – rytmika z kształceniem słuchu (sala 101)

I b

poniedziałek
1600 – 1645 – rytmika z kształceniem słuchu (sala 101)
środa
1515 – 1600 – rytmika z kształceniem słuchu (sala 101)

Ic

poniedziałek
1430 – 1515 – podstawy kształcenia słuchu (sala 302)

środa
1430 – 1555 –podstawy kształcenia słuchu (sala 302)

II a

poniedziałek
1515 – 1600 – rytmika z kształceniem słuchu (sala 101)
środa
1645 – 1730 – rytmika z kształceniem słuchu (sala 101)

IIb

poniedziałek
1645 – 1730 – rytmika z kształceniem słuchu (sala 101)
1730 – 1830 – zespół rytmiczny(sala korekcyjna)
środa
1600 – 1645 – rytmika z kształceniem słuchu (sala 101)

III a


poniedziałek
1730 – 1815 – kształcenie słuchu (sala 302)
1830 – 1915 – rytmika (sala 101)
środa
1730 – 1900 – chór (sala 302)
piątek
1515 – 1600 – kształcenie słuchu (sala 302)

III b


poniedziałek
1645 – 1730 – kształcenie słuchu (sala 302)
1730 – 1815 – audycje muzyczne(sala 312)
piątek
1645 – 1730 – kształcenie słuchu (sala 302)
1730 – 1900 – chór(sala 302)

IV a

środa
1515 – 1600 – kształcenie słuchu (sala 302)
1730 – 1900 – chór (sala 302)
piątek
1430 – 1515 – kształcenie słuchu (sala 101)
1515 – 1600 – audycje muzyczne (sala 312)

IV b

poniedziałeks
1815 – 1900 – kształcenie słuchu (sala 302)
środa
1600 – 1645 – audycje muzyczne (sala 312)
piątek
1730 – 1900 – chór (sala 302)

V a

poniedziałek
1515 – 1600 – kształcenie słuchu (sala 302)
1600 – 1645 – audycje muzyczne (sala 312)
środa
1730 – 1900 – chór (sala 302)
piątek
1600 – 1645 – kształcenie słuchu (sala 302)

V b

poniedziałek
1600 – 1645 – kształcenie słuchu (sala 302)
1645 – 1730 – audycje muzyczne (sala 312)
środa
1600 – 1645 – kształcenie słuchu (sala 302)
piątek
1730 – 1900 – chór (sala 302)

VIa

wtorek
1600 – 1645 – kształcenie słuchu (sala 302)
1645 – 1730 – audycje muzyczne (sala 312)
czwartek
1600 – 1645 – kształcenie słuchu (sala 302)
UWAGA!
Zajęcia z chóru są obowiązkowe.